Monday 5 January 2015

Zaharin Mohd Yasin ~ Pertemuan empat mata yang tidak dirancang

Beliau merupakan seorang veteran UMNO bahagian, juga seorang blogger UMNO dengan mengunakan nama blog Sang Kelembai. Penulisan beliau agak rasional dan berfakta, menarik untuk dibaca serta penuh dengan kontrovensi, tidak seperti beberapa bloggers lain yang menulis tanpa fakta dan ilmu. Penulisan beliau banyak tertumpu ke arah politik semasa dalam memastikan misi dan visi negara tercapai.

Dinasihatkan oleh "Lord Francis Bacon" kepada pembaca: "Jangan membaca untuk menafikan, menggelirukan atau mempercayai dan menerima bulat atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai". (Tulisan dipetik dari status blog Sang Kelembai)

Saya sebagai orang baru didalam dunia blogger ini sentiasa mengikuti posting  Zaharin dan terima kasih diatas pandangan tuan. Semoga beliau sihat sejahtera agar dapat terus berjuang menghentam Pakatan Rakyat serta para pengkhianat didalam kerajaan, dan saya agak teruja kerana beliau tiada menunjukkan tanda-tanda akan berhenti setakat ini.

No comments:

Post a Comment